Nieuw: Met Eigen Instrumentendesigner Zelf Je Instrumentenpaneel Samenstellen!

    • Offizieller Beitrag

    Na 1 jaar met de ontwikkeling bezig geweest te zijn en ontelbare uren programmeerwerk, stelt AWEKAS nu haar INSTRUMENTENDESIGNER voor.


    Per direct is het mogelijk om zelf je eigen individuele instrumentenafbeeldingen samen te stellen, en dat geheel zonder programmeerkennis . Er staan 14 verschillende soorten van instrumenten ter beschikking, welke in grote,kleur en positie eenvoudigweg aan je eigen wensen aangepast kunnen worden.


    http://www.awekas.at/for2/inde…humbnail=1&embedded=1


    Ook de achtergrondkleur kan mede voor gebruik op je eigen website worden aangepast.



    ONDER DE LINK : https://www.awekas.at/wp/instrument-designer/ vind je het adres van de designer.</p><p><br></p><p> <br>Tijdens de testphase is het resultaat als &quot;speciale instrumenpaneel&quot;onder het adres [url]http://www.awekas.at/de/instrument2.php?id=[eigen awekasid] op te roepen. Na de testphase zal het instrumentenpaneel onder het normale adres (/instrument.php) bereikbaar zijn.


    [b]Voordelen van het nieuwe instrumentenpaneel:



    * moderne HTML5 kode zonder flash kan ook op moderne browsers zonder beperking worden bekeken
    * individueel aan te passen ( AWEKAS Plus funktie)
    *automatische AJAX Aktualisering van de site (zonder opnieuw te laden worden de weergaven automatisch geaktualiseert)
    * gebruik van verschillende layouts mogelijk )
    * aan te passen aan eigen website ( AWEKAS Plus funktie )
    * Maateenheden kunnen individueel voor iedere afbeelding veranderd worden. Bijv. ( Windsnelheid in m/s of knots zijn op een paneel mogelijk )
    * Svp eventuele problemen melden in deze bijdrage tijdens testphase.
    * In de planning zit om later verschillende voorbeelden voor vervaardiging aan te bieden. De mooiste zelf gemaakte instrumentenpanelen kunnen hiervoor worden gebruikt. Indien je eigen individueel gemaakte site als model zou kunnen dienen, post dan hier een screenshot met je eigen
    AWEKAS ID
    Op de instrumentendesigner site wordt al gebruik gemaakt van de nieuwe AWEKAS layout . Later zal deze worden uitgebreid.



    ---------------------------------------------
    Othmar Gattringer . CEO


    Paul Scholten
    Admin. NL.


    for each support request please add your station name and AWEKAS ID

  • Goedendag,


    Zeer mooi echter een klein probleempje, jammer dat op de achtergrond het logo van Awekas staat, ik snap het wel maar toch en als er een pay systeem komt om logo weg te halen graag.


    Vriendelijke groet,


    Marcel
    PD4MM

  • Hallo Paul,


    Nee blijft het zelfde en ja ik begrijp het wat betreft reclame, maar echter een kleine tekst onder in zou beter zijn, nu ga ik het weg halen en dan heeft Awekas helemaal geen reclame.
    Men geeft data en toestemming wat betreft Awekas plus en wordt men nog met reclame lastig gevallen en dan op een manier wat echt onpro is.


    Maar goed jij kan er ook niks aan doen, dan maar geen reclame en maak ik mij zelf een pagina waar ik de link opzet.


    Beetje jammer ook voor wat betreft dat ik Awekasbox gebruiker ben.


    Groetjes,


    Marcel.