vraag

• Hoe kan ik de regenhoeveelheid voor de huidige dag aanpassen in het programma Wuhu.

Is dat mogelijk ??

Door dat mijn PC s'nachts uitgeschakeld is zijn de waarden nooit correct als het tijdens die die uren geregend heeft.

Ik gebruik Heavy weather en een lacrosse ws3600.
    De gegevens woorden nochtans in mijn data list gespaard.

Dank U
    tjeutje

• Hallo,
    Bedoel je met wuhu het programma van Wunderground??
    Hierop kun je alleen data deleten en niet aanvullen voor zover mij bekend is... alleen bij online verbinding zijn data compleet.
    Groet,
    Paul Scholten

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.

• Bedankt voor de snelle reaktie op mijn vraag, het is wel met WUHU.
    Ken je dan mogelijks een alternatief waarmee ik dan zou kunnen werken, want ik zou toch graag de juiste gegevens doorsturen.

Dank U

Tjeutje

• Quote from "tjeutje"

Bedankt voor de snelle reaktie op mijn vraag, het is wel met WUHU.
    Ken je dan mogelijks een alternatief waarmee ik dan zou kunnen werken, want ik zou toch graag de juiste gegevens doorsturen.

Dank U

Tjeutje

Hallo,

Via de zeer zuinige meteohub-server* ( trekt maar 5,2 watt !! ).
    Deze handelt geheel zelfstandig de overdracht naar diverse weerburo,s af en werkt rechtstreeks van weerstation via de router ,en kan altijd aanstaan.
    Is alleen maar voor een beperkt aantal weerstations te gebruiken.( ws 2300 staat er helaas nog niet bij ) Zie http://www.meteohub.de

Groet,
    Paul Scholten

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.