Foutiefe data import

• Official Post

u kunt dat wijzigen in het archief.

Gruß aus Niedersachsen

Greetings from Lower Saxony - Germany
    Ich antworte keinem User, wenn er nicht seine AWKAS ID in der Anfrage / im Profil angibt..

I will not answer any user if he does not give his AWKAS ID in the request / in the profile..

Non risponderò a nessun utente se non fornisce il suo ID AWKAS nella richiesta / nel profilo..

Je ne répondrai à aucun utilisateur s'il ne donne pas son ID AWKAS dans la demande / dans le profil..

Gruß Udo

Stations ID: 9713

• Official Post

U kunt hier ook bewerken.

Wacht dan een dag en kijk dan of alles in orde is.

AWEKAS Automatisches Wetterkarten System

Gruß aus Niedersachsen

Ich antworte keinem User, wenn er nicht seine AWKAS ID in der Anfrage / im Profil angibt..

I will not answer any user if he does not give his AWKAS ID in the request / in the profile..

Non risponderò a nessun utente se non fornisce il suo ID AWKAS nella richiesta / nel profilo..

Je ne répondrai à aucun utilisateur s'il ne donne pas son ID AWKAS dans la demande / dans le profil..

Gruß Udo

• Het is helaas flink mis gegaan met uploaden, er zit heel veel data tussen waarvan de temperatuur niet matcht met de tijd, zou door storing van het station komen, waarna de data niet goed in het excel bestand heeft gezeten. Is er een mogelijkheid alle gegevens te verwijderen, eigenlijk heb ik er een flinke puinhoop van gemaakt.

Gerrit

• Official Post

Ik heb de Nederlandse admin geschreven, hij kan je beter helpen.

Paul Scholten

Gruß aus Niedersachsen

Gruß Udo

• Goedendag,

lk heb in mijn excel bestanden gekeken, en daar gezien wat er niet klopt, op 25-07-2019 zie je in de bijlage een aantal uren zonder registratie, het lijkt dat de grafieken de lege waarde overslaan en gewoon verdergaan de krijg je dus dat daarna de laagste waarde om 18.00 uur zijn en de hoogste waarde om 6.00 uur in de ochtend, zie bijlage.

Gerrit

• Official Post

Hallo Gerrit,

Data die niet op de logger staan kunnen uiteraard niet meer worden gedownload helaas.

De foute data van de neerslag in februari kunnen bewerkt worden door per dag correcties uit te voeren. ( maanbestand neerslag februari aanklikken en per dag corrigeren )

Compliment voor je fraaie website !

Mvg.

Paul Scholten

adm. Awekas Nederland

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.

• Hallo Paul,

Bedankt voor je compliment over de site.

Ik heb data van uit mijn mysql omgezet naar EXCEL, dat is niet zo.n probleem, er zit ergens een fout in de weergave, als je naar de 2 bijlage kijkt zie je dat er wat data ontbreekt op 25 juli, 2019 ik neem aan dat beide grafieken dezelfde bron gebruiken, dan zie je bij de een dat er netjes een gat zit bij de data die er niet is, en bij de andere zie je dat het aan elkaar geplakt wordt, je krijgt dan de hoogste temperatuur om 6.00 uur in de ochtend, 38 graden.

Zie bijlage.

Gerrit