Cumulus probleem

• Hallo iedereen, ik heb een probleem met de overdracht van de gegevens van mijn weerstation via Cumulus, Ik heb alles wat verband houd met Cumulus op het forum hier nagelezen, en krijg niets gevonden om mijn probleem op te lossen.

Het gaat om het volgende, in bijgevoegde test.jpg krijg ik foutmeldingen, alhoewel alles blijkbaar ingesteld staat zoals het hoort, http://www.wolfke.be/awekas_wl.htm geeft de juiste resultaten weer, ik heb deze vergeleken met andere hier op het forum, en deze lijken mij toch in orde. Ik heb ditzelfde adres ook gebruikt in mijn persoonlijke instellingen. Waar kan het probleem ergens zitten?

Patrick Luyten

Station Ramsel

id = 9499

• Sorry but i speak not Dutch.
    The Problem is : you redirect to a dyndns account. The data collector did not folow redirects. I have set the direct link at your user settings. Now it works well:

• Yes, ofcourse, why didn't I tought about that, stupid me :lol: . Yes, I do the hosting of my own websites here at home, but it didn't occure to me that the dyndns adres could be the problem, how do they say it, we are all just humans :).

Thanks for the sulution and the fast response anyway.

Friendly greeting from Patrick Luyten, Belgium