how can I go to the uploadserver of wundergrond.com to connect awekas ??

• Hi

I've included the url in the console setup interface, see below. For station password I entered my Awekas account password.

However, there is no data visible on my station's page. What else should I do?

And what should I select here?

The station is a Garni 1055. I can connect it to Wunderground via the console setup interface with no issues, but I prefer to use Awekas.

Thank you in advance for your kind support.

• Try "Bresser fastlink " please and see if it works.

regards.

Paul

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.

• Hallo Vukobart,

Ik zie dat je in Haarlem zit dus kunnen we Nederlands spreken.

Je instelling bij Awekas heb ik aangepast naar Bresser fastlink.

Kijk op forum hier naar item in Nederlandse afdeling ( Data van wifi stations naar Awekas zenden )

Vul de door Awekas gestuurde mail in na ontvangst, en werk via deze weg de configuratie af.

Dan zou het moeten werken..

Mvg.

Paul Scholten

Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).

• Hi Paul,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de WS View app geinstalleerd en alle 6 de opties geprobeerd om mijn station te zoeken, maar ik krijg steeds de melding "cannot find device", terwijl het station wel gewoon in de lijst met voor mij beschikbare wifi-netwerken voorkomt.

• Hallo,

Is je ws al gekoppeld met je router? Blijft symbool permanent branden? Routerkoppeling met station gaat doorgaans alleen met router die werkt op 2.4 ghz. ( 5 ghz anders tijdelijk uitzetten )

Klik bij WSView op configure new device . station bovenaan links.

Volg aanwijzingen op.

Heb je de mail van Awekas wel gehad om de Bresser fastlink te gebruiken??

Groeten,

Paul Scholten

• Hi Paul,

Het station is inderdaad aangesloten met de router. Het sturen van data naar Wunderground via de interface van het station levert geen problemen op. alleen pakt hij de link die als eerste reactie werd gegeven blijkbaar niet. Vandaag geen extra mail ontvangen van Awekas, laatste is van dat we vorige week het station hebben aangemeld. Dus misschien dat die nog mist.

Groeten,

Vukobart