Weather Sticker or Widget

• Does AWEKAS have a Weather Sticker or Weather Widget code of your weather station that you can put up on your website? Thanks, Mike

Weather Mike is located in Central Florida in Del Webb Orlando community in USA. I have a Davis Instruments Vantage Pro 2 Plus and a AcuRite PRO+ 5-in-1 Weather Station, along with a CoCoRaHS Stratus Rain Gauge

• Mike take a look at SERVICE in front of your Awekas site and then click on Banner and logo.

Regards,

Paul

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.

• Goedemiddag Paul. Ook ik ben zoekende naar een banner (homepageweer) of sticker voor op mijn wordpress website. Nu ben ik al geruime tijd bezig om de HTML in te voegen zodat er een "banner" met daarin het weer komt te staan op mijn site. Dit lukt mij helaas niet. de gemaakte link doet vrij weinig.
    Via de Service knop kan ik kiezen uit "Banner en Logo" en Homepageweer. De banner en logo linkt door naar dit forum. Dat gaat denk ik niet helemaal goed. Doe ik iets verkeerd of kijk ik ergens over heen?
    Dank,

Maarten

• Maarten,

Via HOMEPAGEWEER kun je een sitebanner maken en instellen voor je eigen site.

De daaruit ontstane html code ( onderaan weergegeven )kopiëren naar je eigen site.

Succes!

Paul.

Sinds jaar 2000 met het weer aktief.
    Momenteel in het bezit van de weerstations WS 2500 en WXR 815 van Cresta ( cresta live via meteohub).
    Verder ben ik lid van VWK en regioleider voor de VWK Oost Nederland.

• Dag Paul. Dank voor je snelle reactie. Het kopieren van de html was al gelukt. Helaas krijg ik hem niet te zien als ik de html plak in een Footer op de site. Een html als Wunderground (wat in mijn ogen volgens het zelfde pricipe werkt) lukt dan weer wel..... MIsschien heeft het te maken dat ik met wordpress werk. We blijven proberen!

Fijne avond.

Maurits